پساسمپاد

گروه‌نوشت دانش‌آموخته‌گان سمپاد

پساسمپاد

گروه‌نوشت دانش‌آموخته‌گان سمپاد

پساسمپاد پیش‌تر در بلاگر، وردپرس و بلاگ دات کام قرار داشت. این آوارگی و مهاجرت‌های ناخواسته به دلیل مشکلات و محدودیت‌هایی بود که از سوی قدرت حاکمه به فضای اینترنت تحمیل شده. پس از مشکلات فراوان خوشبختانه یک خدمات‌دهنده‌ی مردم‌دار داخلی در زمینه‌ی بلاگ‌نویسی یافتیم و تصمیم گرفتیم که بایگانی کامل "پساسمپاد" را به بلاگ بیان منتقل کنیم. در راه این انتقال‌ها و آوارگی‌ها متاسفانه کامنت‌ها و تعدادی فایل و عکس از دست رفتند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گروه‌نوشت پساسمپاد، مرداد89، در یک کافه‌نشینی دوستانه شکل گرفت. در روزی که ناهید معظمی‌گودرزی، ندا پاکدامن، طاهره محمدی، گلاره گودرزی، محمدعلی اعرابی، شاهین خلیل‌پورو امیرپوریا مهری برای دیداری دوستانه گردهم آمده‌بودند: در کافه به این هوده رسیدیم که برای حفظ گروه دوستی‌مان و نوشتن از تجربه‌ی روزهای پس از سمپاد، گروه‌نوشت پساسمپاد را تشکیل دهیم. البته «پساسمپاد» در ابتدا چنین نامی نداشت؛ بلکه نام‌های بسیاری داشت. با وجود چندین دورهمی در کافه‌ها و دیدارهایی دیگر، در خصوص نام ِ این گروه‌نوشت به هوده‌ای نرسیدیم. سرانجام گروه‌نوشت با نام پساسمپاد متولّد شد که وجه‌تسمیه‌ای متناسب با علّت اصلی تشکیل آن دارد.

«پساسمپاد» میزبان نوشته‌های دوستان ِ دیگرمان نیز هست که بعدها به جمع ما اضافه شدند.

«پساسمپاد» قرار نبوده و نیست که به گروه و نفرات ِ خاصّی تعلّق داشته باشد. اگر شما دانش‌آموخته‌ی سمپاد هستید و علاقه به نوشتن کنار نوشته‌های ما دارید، کافی‌ست در فیس‌بوک به یکی از نویسندگان این گروه‌نوشت پیغام خصوصی بدهید.

قانون اوّل نوشتار در «پساسمپاد» تنها رعایت نکاتی‌ست که پیرامون شیوه‌نامه‌ی ویرایشی-نگارشی در این نشانی آمده‌است.

قانون دوم نوشتار در پساسمپاد، توهین نکردن است.

قانون سوم نوشتار در این گروه‌نوشت، شرکت در گردهم آمدن‌ها و هم‌نشینی نویسندگان ِ آن‌ست. این قانون در بزنگاه درخواست شما به وسیله‌‌ی پیغام خصوصی فیس‌بوک‌تان، به طور کامل توضیح داده می‌شود.