پساسمپاد

گروه‌نوشت دانش‌آموخته‌گان سمپاد

پساسمپاد

گروه‌نوشت دانش‌آموخته‌گان سمپاد

پساسمپاد پیش‌تر در بلاگر، وردپرس و بلاگ دات کام قرار داشت. این آوارگی و مهاجرت‌های ناخواسته به دلیل مشکلات و محدودیت‌هایی بود که از سوی قدرت حاکمه به فضای اینترنت تحمیل شده. پس از مشکلات فراوان خوشبختانه یک خدمات‌دهنده‌ی مردم‌دار داخلی در زمینه‌ی بلاگ‌نویسی یافتیم و تصمیم گرفتیم که بایگانی کامل "پساسمپاد" را به بلاگ بیان منتقل کنیم. در راه این انتقال‌ها و آوارگی‌ها متاسفانه کامنت‌ها و تعدادی فایل و عکس از دست رفتند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تارگاه سمپادیا که در تیر 1387 تاسیس شد، از بدو پایه‌گذاری تا به امروز میزبان جمعیت بزرگی از دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان سمپاد بوده. این تارگاه به جهت وسعت و تعداد اعضای‌اش، بزرگترین ‌جامعه‌ی مجازی سمپادی‌ها نام گرفته است. مسئولیت اداره و هدایت این تارگاه نیز از همان آغاز بر عهده‌ی دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان بوده و کلیه‌ی فعالیت‌ها در آن داوطلبانه می‌باشد. شایان ذکر است که این تارگاه مستقل از سمپاد عمل کرده و تحت حمایت هیچ مرجع خاصی نمی‌باشد. فعالیت «سمپادیا دات کام» به شهر یا استانی محدود نبوده و شامل کلیه‌ی سمپادی‌های داخل و خارج کشور می‌باشد.
تارگاه سمپادیا در ابتدا یک تارنوشت گروهی بود که بعدها انجمنی هم بدان اضافه شد.

 گروه‌نوشت سمپادیا هم‌اکنون بیش از 700 نوشته با  9000 دیدگاه دارد. انجمن سمپادیا نیز با حدود 19 هزار کاربر بیش از 700هزار ارسال داشته است.

بعدها بخش‌های دیگری نیز به تارگاه سمپادیا اضافه شد نظیر «پله پله تا کنکور» و «بنیاد کودک» و… اما بخش نشریه‌ی سمپادیا، که یگانه نشریه‌ی مدنی دانش‌آموزی با توزیع کشوری بود، از زمان انحلال سمپاد به حالت تعویق درآمد. نشریه‌ی سمپادیا برای دانش‌آموزان سمپادی منتشر می‌شد. اما هم‌اکنون سازمان سمپاد منحل شده‌است.

تارگاه سمپادیا