پساسمپاد

گروه‌نوشت دانش‌آموخته‌گان سمپاد

پساسمپاد

گروه‌نوشت دانش‌آموخته‌گان سمپاد

پساسمپاد پیش‌تر در بلاگر، وردپرس و بلاگ دات کام قرار داشت. این آوارگی و مهاجرت‌های ناخواسته به دلیل مشکلات و محدودیت‌هایی بود که از سوی قدرت حاکمه به فضای اینترنت تحمیل شده. پس از مشکلات فراوان خوشبختانه یک خدمات‌دهنده‌ی مردم‌دار داخلی در زمینه‌ی بلاگ‌نویسی یافتیم و تصمیم گرفتیم که بایگانی کامل "پساسمپاد" را به بلاگ بیان منتقل کنیم. در راه این انتقال‌ها و آوارگی‌ها متاسفانه کامنت‌ها و تعدادی فایل و عکس از دست رفتند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کانون دانش‌آموخته‌گان سمپاد تاکنون دو گردهمایی بزرگ برگزار کرده‌است. گردهمایی نخست، اردیبهشت 1389 برگزار شد و گردهمایی دوّم در شهریور 1392. عضوگیری کانون در همان گردهمایی‌هایی بود که برگزار شد، در هر دو گردهمایی فرم‌های عضویت به همه‌ی مهمانان مراسم داده شد، اعضای گروه کوهنوردی سمپاد نیز خود‌به‌خود عضو این کانون محسوب می‌شوند. اگر دانش‌آموخته‌ی سمپاد هستید و تاکنون از برنامه‌های کانون و گروه کوه مطلع نشده بودید، می‌توانید به راحتی به عضویت گروه کوه درآیید و در برنامه‌های آن شرکت کنید، در این‌صورت شما به عضویت کانون نیز درآمده‌اید.

با مراجعه به گروه جشن92 در فیس‌بوک، می‌توانید به همه‌ی اطلاعات مربوط به جشن‌ها و همچنین پیوندهای مربوط به عکس‌ها و فیلم‌های هر دو گردهمایی دسترسی یابید.

گردهمایی نخست

اردبیهشت 1389

نخستین گردهمایی بزرگ دانش‌آموختگان، دانش‌آموزان و اعضای دبیرستان‌های سمپاد در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1389 برگزار شد.

گردهمایی دوم

شهریور 1392

دومین گردهمایی بزرگ دانش‌آموختگان و اعضای مدارس سمپاد در تاریخ 15 شهریور ماه 1392 برگزار شد.

اما تاریخچه‌ی کانون ِ دانش‌آموخته‌گان ِ سمپاد ِ کرج:

انجمن ِ دانش‌آموختگان ِ مراکز سمپاد در تاریخ 25 آبان ماه 1380 به منظور گردهمایی و ارتباط موثر و پویای دانش‌آموختگان مراکز سمپاد تاسیس شد. هیئت امنای این انجمن متشکل از 5 عضو اصلی و 2 عضو علی‌البدل است که هرساله طی انتخاباتی تعیین می‌شوند و اداره‌ی فعالیت‌های کانون را به مدت یک سال بر عهده می‌گیرند.

اهداف انجمن دانش‌آموختگان در موارد زیر خلاصه می شود:

  • ایجاد ارتباط پیوسته میان دانش‌آموختگان مراکز از طریق برگزاری گردهمایی‌ها، اردوها، چاپ نشریات و …
  • فراهم آوردن وسایل و امکانات لازم و نیروی متشکل دانش‌آموختگان جهت ارتقای سطح علمی، فرهنگی و اقتصادی اعضا
  • سازماندهی، جذب و هدایت سرمایه‌های مردمی و واحدهای اقتصادی برای پیشبرد امور انجمن
  • ارتباط و همکاری مستمر با مدارس سمپاد در جهت رشد علمی و فرهنگی دانش‌آموزان با برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌های علمی و فرهنگی و دعوت از صاحب‌نظران
  • فعالیت در جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی

امید است با همکاری سرمایه‌های بالقوه‌ی انجمن که همانا دانش‌آموختگان مراکز سمپاد هستند، مراتب رشد و اعتلای انجمن دانش‌آموختگان در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به اعضا فراهم گردد.

تارگاه کانون